woensdag 25 juli 2018

Even pauze

Heel enthousiast ben ik in maart aan mijn opruimproject begonnen, in de hoop daar anderen mee te kunnen inspireren. Ik had een Facebook groep opgericht, waar mensen hun ervaringen en tips konden delen en waar je vragen kon stellen met betrekking tot opruimen.
Helaas heb ik moeten constateren, dat veel mensen zich bij de groep aanmeldden, maar dat niemand ervaringen deelde of vragen stelde. De enige actieve bijdragers waren 1 collega en 2 vriendinnen. Daar hoef ik geen opruim groep voor te openen. Ook na een oproepje van mijn kant om actiever te worden, kwamen er niet meer bijdragen van anderen.
Daarom heb ik besloten om de Facebook groep weer op te heffen. Heel jammer, maar helaas.

Gelukkig zie ik wel dat mijn berichtjes hier op dit blog worden gelezen, hopelijk blijft dat het geval!

Wat mijn nieuwe opruimsessies betreft: die staan even op een laag pitje. Ten eerste omdat het niet echt nodig is om op te ruimen, ten tweede omdat ik even een beetje in een dipje zit (teleurgesteld dat mijn project niet loopt zoals ik had gehoopt) en ten derde omdat het nu gewoon te warm is. NĂ¡ de zomer (ik denk september) zal ik weer verder gaan met mijn opruimsessies.

In de tussentijd vind ik het altijd leuk om reacties van jullie te krijgen, dus laat vooral een berichtje achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten