woensdag 10 oktober 2018

Opruimsessie 12: het t.v. kastje

Onze t.v. staat op een lage kast met 3 laatjes. Deze laatjes waren vandaag aan de beurt.

In het linker laatje staan 2 mandjes en een plastic bakje zodat niet alle spullen elke keer door het hele laatje schuiven als je dat open en dicht doet.

In het eerste mandje zitten héél veel 3D brillen. In het begin vergaten we nog wel eens onze reeds aangeschafte 3D bril mee te nemen als we naar de bioscoop gingen, dus dan moesten we een nieuwe kopen. Ook zijn er 2 verschillende soorten 3D brillen, dus afhankelijk van de voorstelling hebben we de een of de ander nodig. Voor IMAX films heb je wéér een ander soort bril nodig. En bij onze t.v. kregen we ook 3D brillen meegeleverd. 
Dit resulteert dus in een mandje vol met verschillende soorten 3D brillen. Ik heb ze alleen wat netter in het mandje gelegd. We doen ze niet weg want als we een keer met vrienden onverwachs naar de film gaan, kunnen zij een bril van ons gebruiken.

Verder lag er nog een oude reservebril van mij in de la, die gaat naar het kastje op de kleedkamer bij de andere bril. De bril die nu nog in het laatje ligt is de leesbril van mijn man, die blijft daar liggen. De batterijen die er lagen bleken leeg te zijn, die gaan bij het chemisch afval. Ik ga nog aan mijn man vragen wat er op de USB sticks staat, wellicht dat die bij de computer in de buurt opgeborgen kunnen worden. 

In het andere mandje liggen onze afstandsbedieningen, die moeten allemaal blijven.
Uit dit linker laatje kon dus niet veel weg.

In het middelste laatje liggen allemaal spullen voor de spelcomputer, daar moet mijn man even naar kijken. Waarschijnlijk kan daar niks van weg, maar het kan in elk geval even iets netter worden opgeborgen.

In het rechter laatje liggen theelichtjes en onze fietssleuteltjes. Er mocht niks weg, ik heb alleen alles wat netter neergelegd.

Helaas, deze opruimsessie heeft geen spullen opgeleverd die weg mogen (behalve de batterijen), alleen wat spullen die ergens anders opgeborgen moesten worden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten