zondag 11 maart 2018

Opruim project

Kennen jullie het blog Eenkastjeperdag (klik)Het begint hier: De eerste dag (klik).
Als je onderaan de pagina voor "nieuwere berichten" kiest, kom je bij de volgende dag terecht. 
Het blog wordt niet meer bijgehouden omdat het project al lang voorbij is, maar het blijft inspirerend en is daarnaast ook erg leuk geschreven.

Nu ben ik natuurlijk niet voor niks Professional Organizer dus echt rommel of veel overbodige spullen heb ik niet. Of toch wel? Ik ben eigenlijk wel héél benieuwd wat voor spullen ik allemaal tegenkom die weg kunnen of die elders opgeborgen moeten worden, als ik kritisch al mijn kastjes en lades doorloop.

Daarom ga ik een soortgelijk project doen.
Ik weet zeker dat er kastjes en lades zijn waar nauwelijks tot niks weg kan omdat ik altijd al aan het opruimen ben. Daarom kijk ik niet per dag maar per week waar ik aan toe kom, waarbij ik in het weekend een of meerdere kastjes of lades zal opruimen en meteen zal schoonmaken.
Na verloop van tijd kan ik dan ook zeggen "Kiblo!" (Kijk, ik ben lekker opgeruimd!). 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten