zondag 22 april 2018

Opruimsessie 7: de linker kledingkast op de kleedkamer

Gistermiddag heb ik samen met mijn man de linker kledingkast op de kleedkamer opgeruimd.

We hebben alle kleding opnieuw netjes opgevouwen en stapeltjes gemaakt van gelijksoortige kleuren bij elkaar. 
De laatjes hebben we ook opgeruimd, maar daar zit voornamelijk ondergoed in, dus die laat ik niet zien want dat vind ik toch een beetje priv茅 馃槉.
Op de onderste plank staan dozen met schoenen en een doos met petjes van mijn man.

Dit zijn mijn spullen die weg mogen:
De grijze tas gebruik ik nooit meer en de 2 thermo panties liggen al zeker 4 jaar ongedragen in de kast. 
De roze slippers gebruikte ik altijd in de sauna maar daar gleed ik de laatste keer steeds op uit, dus die mogen weg. Ik heb nog nieuwe witte slippers, die ga ik dus voortaan in de sauna dragen.
De witte schoentjes heb ik later t贸ch weer terug gezet in de kast, dus 贸贸k een Professional Organizer heeft wel eens moeite met het weg doen van spullen 馃槉! 
De legging en de shirts heb ik al in geen eeuwen gedragen en ga ik ook niet meer dragen en de beha met afwijkende bandjes droeg ik altijd onder een topje dat ik inmiddels niet meer heb, dus die mag nu ook wel weg. 
Waarom ik jarretel gordeltjes heb, weet ik niet (zaten waarschijnlijk bij mijn trouwjurk), maar ik heb ze nog nooit gedragen en zal dat ook nooit doen, dus weg ermee!

En dit zijn de kleren van mijn man die weg mogen, een hele tas vol:
Alle kleding die weg mag, hebben we in de kledingcontainer gegooid.

En dan hier een v贸贸r en na foto van de kledingkast:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten